РЕЖИМ РОБОТИ

ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ ДЛЯ 1-Х КЛАСІВ

Час Вид діяльності
13.00(12.00)-13.30 Прийом учнів. Ознайомлення з режимом ГПД на день. Виховна бесіда.
13.30-14.00 Підготовка до обіду. Бесіда по правилам поведінки за столом у їдальні. Обід.
14.00-15.00 Відпочинок на свіжому повітрі. Милування природою. Спортивна година. Рухливі ігри, розваги, змагання. Екскурсії.
15.00-18.00(17.30) Індивідуальна робота з учнями. Заняття за інтересами. Ігри. Робота в гуртках і спортивних секціях.
18.00-19.00 (17.30-18.00) Прогулянка. Рухливі ігри. Індивідуальні бесіди з батьками.

РЕЖИМ РОБОТИ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ

ДЛЯ 2-Х КЛАСІВ

Час Вид діяльності
13.00-13.30 Прийом учнів. Ознайомлення з режимом ГПД на день. Виховна бесіда.
13.30-14.00 Підготовка до обіду. Бесіда по правилам поведінки за столом у їдальні. Обід.
14.00-15.00 Відпочинок на свіжому повітрі. Милування природою. Спортивна година. Рухливі ігри, розваги, змагання. Екскурсії.
15.00-15.25 Самопідготовка.
15.25-15.35 Перерва.
15.35-15.55 Самопідготовка.
15.55-18.00 Індивідуальна робота з учнями. Заняття за інтересами. Робота в гуртках, секціях. Ігри.
18.00-19.00 Прогулянка. Рухливі ігри. Індивідуальні бесіди з батьками.

РЕЖИМ РОБОТИ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ

ДЛЯ З-Х КЛАСІВ

Час Вид діяльності
13.00-13.30 Прийом учнів. Ознайомлення з режимом ГПД на день. Виховна бесіда.
13.30-14.30 Відпочинок на свіжому повітрі. Милування природою. Спортивна година. Рухливі ігри, розваги, змагання. Екскурсії.
14.30-15.00 Підготовка до обіду. Бесіда по правилам поведінки за столом у їдальні. Обід.
15.00-15.40 Самопідготовка.
15.40-15.50 Перерва.
15.50-16.20 Самопідготовка.
16.20-18.00 Індивідуальна робота з учнями. Заняття за інтересами. Робота в гуртках, секціях. Ігри.
18.00-19.00 Прогулянка. Рухливі ігри. Індивідуальні бесіди з батьками.

РЕЖИМ РОБОТИ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ

ДЛЯ 4-Х КЛАСІВ

Час Вид діяльності
13.00-13.30 Прийом учнів. Ознайомлення з режимом ГПД на день. Виховна бесіда.
13.30-14.30 Відпочинок на свіжому повітрі. Милування природою. Спортивна година. Рухливі ігри, розваги, змагання. Екскурсії.
14.30-15.00 Підготовка до обіду. Бесіда по правилам поведінки за столом у їдальні. Обід.
15.00-15.45 Самопідготовка.
15.45-16.00 Перерва.
16.00-16.45 Самопідготовка.
16.45-18.00 Індивідуальна робота з учнями. Заняття за інтересами. Робота в гуртках, секціях. Ігри.
18.00-19.00 Прогулянка. Рухливі ігри. Індивідуальні бесіди з батьками.

РЕЖИМ РОБОТИ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ

ДЛЯ 5-Х КЛАСІВ
Час Вид діяльності
14.00-14.30 Прийом учнів. Ознайомлення з режимом ГПД на день. Виховна бесіда.
14.30-15.00 Підготовка до обіду. Бесіда по правилам поведінки за столом у їдальні. Обід.
15.00-15.30 Відпочинок на свіжому повітрі. Милування природою. Спортивна година. Рухливі ігри, розваги, змагання. Екскурсії.
15.30-16.15 Самопідготовка.
16.15-16.25 Перерва.
16.25-17.10 Самопідготовка.
17.10-17.20 Перерва.
17.20-17.50 Самопідготовка.
17.50-19.00 Робота в гуртках, секціях. Ігри.
17.50-20.00 Прогулянка. Рухливі ігри. Індивідуальні бесіди з батьками.

Навчальна, виховна, ігрова діяльність, гурткова робота чергуються з відпочинком учнів. Робота вихователів будується згідно з затвердженим режимом ГПД.

Науково-методичні теми вихователів ГПД на 2013-2018 н.р. - період дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня

П.І.Б. Науково-методична тема
1 Білоножко Тетяна Миколаївна Розвиток суспільно-корисної активності учнів як засіб формування їх громадянських компетентностей.
2 Величко Ольга Михайлівна Виховання юного громадянина -патріота України засобами української мови.
3. Воробей Олена Анатоліївна Інтерактивні педагогічні технології в особистісно-орієнтованому вихованні громадянських цінностей молодших школярів.
4. Дзюба Євген Григорович Патріотичне виховання учнів у педагогічній системі соціалізації особистості.
5. Дунаєва Ада Степанівна Розвиток творчих здібностей та громадської активності гімназистів.
6. Дяченко Неля Миколаївна Розвиток морально-громадянських цінностей учнів у навчально-виховному процесі.
7. Жувака Ніна Степанівна Моральне виховання учнів початкових класів у процесі освітньо-виховної роботи
8. Ляшенко Світлана Василівна Виховання в учнів прагнень до справедливості, поваги до прав людини в системі формування громадянської компетентності учнів початкової школи
9. Марчук Світлана Всеволодівна Компетентісний підхід до морально-громадянського виховання особистості молодшого школяра
10. Незнанна Світлана Іванівна Формування в учнів поваги до національної історії, культури, мови, традицій у педагогічній системі розвитку громадянської компетентності учнів початкової школи
11. Павлюк Людмила Григорівна Формування в учнів основ ціннісних орієнтацій свідомого громадянина
12. Пархоменко Ольга Миколаївна Формування та розвиток умінь свідомого вибору цінностей учнями початкових класів
13. Сорока Олеся Валеріївна Особистісно-орієнтоване виховання морально-громадянських цінностей учнями початкової школи
14. Сєрова Світлана Володимирівна Предметні мовні тижні як засіб розвитку культурно-мовних цінностей учнів початкової школи
15 Тарасова Ірина Георгіївна Соціальне проектування як форма розвитку активної громадянської позиції учнів початкової школи
16 Тиркус Ліна Ігорівна Розвиток в учнів культурно-мовних цінностей особистості у позаурочній діяльності
17. Чекленкова Катерина Василівна Розвиток культурно-мовних та морально-громадянських цінностей молодших школярів у виховному процесі
18. Шевчук Віра Филимонівна Розвиток морально-громадянських цінностей особистості учнів у процесі розробки та реалізації ними соціальних проектів
Кiлькiсть переглядiв: 39