/Files/images/1(2).jpg /Files/images/2.jpg

/Files/images/kartinka.gif

Про навчальні програми з позашкільної освіти

Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації доводить до Вашого відома, що роз’яснення щодо розроблення та затвердження навчальних програм з позашкільної освіти надано в листі Міністерства освіти і науки України від 19.08.2014 року № 1/9-417.

Чинні навчальні програми з позашкільної освіти, що мають гриф/схвалення Міністерства освіти і науки України, розміщені на офіційних веб-сайтах Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (http://iitzo.gov.ua, http://zpo.ucoz.ua ) та державних центрів позашкільної освіти (http://nenc.gov.ua, http://man.gov.ua, http://ukrjuntur.org.ua, http://udepo.ucoz.ua )/

Докладніше: wym-1412615488988

wym-1412615531726

wym-1412615554832

wym-1412615573565

wym-1412615604721

wym-1412615624062


/Files/images/222/96.gif

23/10/2014 р. Баскетбол – джерело здоров`я

Робота гуртка з баскетболу передбачає: сприяння гармонійному фізичному розвитку, всебічній фізичній підготовці та зміцненню здоров'я вихованців; прищеплення потреби в систематичних заняттях фізичними вправами; підготовку і виконання нормативів.

Основний показник роботи гуртка з баскетболу - виконання програмних, вимог за рівнем підготовки вихованців, які виявляються в кількісних показниках фізичного розвитку, фізичній, технічній, тактичній, теоретичній підготовленості.

Основна увага звертається на зміцнення здоров'я гуртківців, на удосконалення фізичної підготовки, подальший розвиток швидкості, координації, вміння орієнтуватися, вивчення основ техніки і тактики баскетболу, освоєння процесу гри за правилами міні-баскетболу, на підготовку до складання контрольних нормативів.

На заняттях проводиться удосконалення фізичної підготовки, розвиток швидкості, швидкісно-силових якостей, повторення і закріплення техніки і тактики гри. її основних правил, відбувається підготовка до складання нормативних і контрольних іспитів. Основна увага приділяється розвитку таких фізичних якостей, як: стрибучість, швидкість, витривалість, координація, спритність.

Керівники гуртка - Худжамова Т. П.,Кобилянська Л. М., вчителі фізичної культури, досвідчені фахівці своєї справи, на позаурочних заняттях використовують методи різних змаганнь (естафети, рухливі ігри). Технічні прийоми вивчаються учнями спільно із виробленням тактичних вмінь, а також майбутні олімпійці отримують необхідні навички та знання суддівства змагань.

Під час занять гуртка надавається можливість гуртківцям самостійно судити змагання, кожен вихованець повинен знати правила гри по баскетболу та міні-баскетболу, вміти вести протоколи, писати заявку, складати ігрові таблиці.

Але для того, щоб досягнути майстерності у грі необхідно багато тренуватися. Для цього вихованці Київської гімназії східних мов №1 з любов`ю до спорту та наполегливістю упевнено йдуть до переможної мети.

/Files/images/222/IMG_0329.JPG

/Files/images/222/IMG_0326.JPG

/Files/images/222/IMG_0316.JPG

/Files/images/222/IMG_0318.JPG

/Files/images/222/IMG_0320.JPG


21/10/2014 р. Малюємо з любов`ю

/Files/images/molodsha/logo-izo.gif

Одним з головних завдань гуртка «Малювання» є створення умов для розвитку творчої, гармонійної, інтелектуально-розвинутої особистості, трудового виховання, формування готовності шкільної молоді до вибору свого місця в житті.

Керівник гуртка Оснач Наталія Олександрівна зазначає: «Мета гуртка – навчити учнів розуміти мову образотворчого мистецтва, його специфічну образну природу, дати їм загальне уявлення про закономірності розвитку образотворчого мистецтва та архітектури і тісного зв’язку їх з процесом розвитку суспільства; навчити дітей техніці малювання олівцями та фарбами, малювати з натури, працювати над ескізами, працювати з природними матеріалами для складання композицій; дати учням правила виконання малюнків з натури, ескізів по пам’яті, за темою, ознайомити з елементарними законами лінійної та повітряної перспективи, пояснити, від чого залежить виразність зображувальних предметів, і як впливає навколишнє середовище зміну їх кольору; ознайомити юних художників з різними видами декоративно-графічних робіт; привити дітям думку, що вчитись малювати або писати фарбами – це значить наполегливо трудитись, вчитись бачити, спостерігати, порівнювати, запам’ятовувати побачене, знайомити учнів з творами видатних майстрів-художників».

Молодші гімназисти із задоволенням відвідують заняття з малювання. Заняття з образотворчої діяльності розвивають у дітей естетичне сприйняття, вміння помічати красиве у навколишньому середовищі, закладають основи художнього смаку. Виховують звичку вносити елементи краси в побут, природу, стосунки з однолітками, дорослими.

/Files/images/molodsha/Picture 002.jpg

/Files/images/molodsha/Picture 006.jpg


21/10/2014 А слабо зіграти з директором?

У Київській гімназії східних мов №1 в післяурочний час працює чимало спортивних гуртків: баскетбоу, волейболу, футболу, тенісу. Вчителі та адміністрація закладу приділяють велику увагу спортивному розвитку учнів, залучаючи їх до спортивних занять.

Гурток тенісу працює більше місяцю, але бажаючих зіграти з директором та вчителями в улюблену гру, яка розвиває спритність, гнучкість, реакцію - багато.

Навчання полягає не тільки в тому, щоб опанувати курс шкільних предметів, а й удосконалити себе, як людину розвинену в усіх напрямках, перш за все, у спорті. А всім відомо, що спорт - це рух та здоров`я. Тому, друзі, займаємося спортом та прагнемо досягнути переможних вершин.

/Files/images/123/IMG_0295.JPG

/Files/images/222/IMG_0338.JPG

/Files/images/123/IMG_0297.JPG

/Files/images/123/IMG_0302.JPG

/Files/images/123/IMG_0303.JPG

/Files/images/123/IMG_0312.JPG

/Files/images/222/IMG_0336.JPG

26/09/2014 р. Виставка - аплікація "Золоті барви осені"

Сьогодні гімназисти молодшої школи, а саме учні 1-их класів, оформили виставку-аплікацію «Золоті барви осені» з осіннього листя, паперу, ниток. Малята відвідують гурток «Чарівна нитка» один місяць, але за цей час багато чому навчилися. Під керівництвом Тельчарової В.В. (керівник гуртка, бібліотекар) першокласники із задоволенням, своїми руками вирізали з кольорового паперу деталі аплікації та збирали їх в одне ціле полотно-картинку. Результат праці маленьких гімназистів - на цих фото.

/Files/images/IMG_0351.JPG

/Files/images/IMG_0352.JPG

Основні завдання позакласної та позаурочної роботи: сприяти творчій спрямованості особистості, розвитку творчих рис характеру, творчій самосвідомості, розвитку творчих якостей інтелекту, постійному зростанню потенціалу творчої діяльності, формуванню психічних якостей творчої особистості, вихованню у дітей чи підлітків здатності до творчого спілкування, тощо.

В Київській гімназії східних мов №1 працюють наступні гуртки:

№ н/п Назва гуртка П.І.Б. керівника (його основна посада)
ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИЙ ПРОФІЛЬ : вокал, хореографія, КВК
1. «Співаночки» вокальний Пасічна Тетяна Вікторівна учитель музики
2. „Дзвіночки”, хоровий спів Шоходько Інна Володимирівна, учитель музики
3. КВК Герасимчук Михайло Михайлович, педагог-організатор
4. Хореографія Сходу Буренкова Наталія Іллівна, керівник гуртка
5. Хореографія Мазуркевич Світлана Петрівна
6. «Тяною» чайна церемонія Нгуєнь Дін Тхонг, керівник гуртка
ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИЙ ПРОФІЛЬ : прикладне мистецтво
7. «Чарівна нитка» Тельчарова Вікторія Вікторівна, бібліотекар
8 Малювання Оснач Наталія Олександрівна, керівник гуртка
9. Вишивка Оснач Наталія Олександрівна, керівник гуртка
10. Образотворчого мистецтва „Чарівний пензель ” Комісарова Тетяна Миколаївна, керівник гуртка
11. Роботи з бісером „Фантазії з бісеру ” Дудар Ірина Петрівна керівник гуртка
12. Етика особистості Малахова Ельвіра Германівна, керівник гуртка
13. «Тяною», чайна церемонія Щербина Валентина Євгеніївна, керівник гуртка
14. «Юні квітникарі» Тимошенко Тетяна Василівна, керівник гуртка
СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧИЙ ТА ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНИЙ ПРОФІЛЬ
15. Профілактична, корегуюча гімнастика та загальна фізична підготовка Грицай Ірина Олександрівна керівник гуртка
16. Патріотичного виховання Малєньков Анатолій Артемович, вчитель ОЗВ
17. Волейбол Кобилянська Людмила Миколаївна, вчитель фізичної культури
18. Баскетбол Кобилянська Людмила Миколаївна, вчитель фізичної культури
19. Футбол Осадчий Микола Іванович, вчитель фізичної культури
20. Волейбол Худжамова Тетяна Петрівна, вчитель фізичної культури
21. Баскетбол Худжамова Тетяна Петрівна, вчитель фізичної культури
22. Настільний теніс Кіт Юрій Петрович, директор
23. Історія Українського війська Максименко Петро Іванович, вчитель історії
В новому навчальному 2014-2015 році кафедра продовжить роботу над проблемою: “Обгрунтування та розробка Концепції інноваційної моделі розвитку культурно-мовних та громадянських цінностей учнів гімназії”.

Перед вихователями стоїть завдання сформувати у дітей здатність до самонавчання, упевненість і вміння вибирати напрями розвитку, уміння діяти в різних ситуаціях, застосовувати різні альтернативи для виконання дій, грати різні ролі, уміння розв’язувати проблеми, обумовлювати варіанти свого вибору, брати до уваги різні обставини, поважати інших, бути лояльною людиною, уміння співпрацювати та знаходити творчі рішення.

Кiлькiсть переглядiв: 24